Lussekatt :)

Mums mums sitter här i soffan & mumsar på några lussekatter.. Dom e så goda så :D De e Tilde & mormor som bakat :) me massa mandelmassa i.. SÅ GÖTT :) & glöggen värmer en..mmm....
Skulle lätt kunna somna känner jag.. Är så trött... Tilde sitter iaf & tittat på Mora träsk & dansar runt & äter på en morot.. Riktigt nyttig är barnet! haha.. men jag val ikadan när jag va mindre.. jag valde Tonfisksallad framför Pannkaka när jag va yngre!! haha..
idag har jag vart i gesunda & jobbat.. Äntligen fick man sluta i tid för en gångs skull.. Sen sprang jag på mamma när jag gick hem.. tiggde en 20:a av henne då jag inte hade pengarna me mig.. Fick ju lov att handla en julklapp till dagis..Barnen ska byta paket.. & imorrn den 11 december ska dom ha Lucia på dagis :) får se om jag tar me Micke eller Lukas.. inte bestämt än...Måste åka in på besiktningen nån dag denne vecka oxå & visa upp bilen igen..Hur ska man hinna med allt?!??! *suck*

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Nu har jag hittat hit till dig:) puss

2007-12-10 @ 18:57:49
URL: http://therror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0