LUCIA!

Jaha då har vi varit på dagis & tittat på Luciatåget :) Dom va så söta.. Det hela hölls utanför dagis & det var tända marschaller överallt.. jättemysigt och jätte KALLT! det sved om händerna & snoret rann... Efter alla sånger fick vi gå in & fika.. GÖTT :)
sen gör jag något PINSAMT som bara jag kan lyckas med! jag snubblar över ett stolsben & rammlar pladask ner i golvet! Kunde inte direkt ta emot fallet heller då jag höll i massa saker i händerna.. Folk titta på mig & några skratta & några fråga hur det gick.. & några fråga vad jag hade druckigt igentligen?!?! HAHA men jag skötte det hela fint! skämta till det & reste mig snabbt..:) Jag har blivit expert på att ta mig ur pinsamma situationer nu :)
Sen sprang barnen runt & lekte lite.. klockan ticka på & Lukas fick ju lov att åka & lämna all ved i Fjärden så vi for vid 6 tiden därifrån.. hem & duscha lite & titta lite på Barbapappa & nu har jag lagt Tilde..

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0