Kolor me pepparkaks smak :)

Mmm Kajsa va förbi här en vända me en liten fin julklapp till oss.. Massa goda gräddkolor me pepparkakssmak.. Jättegoda :) MUMS MUMS går ju inte att sluta äta & snart e dom slut..
Sen har vi ätit FELIX Tacobiff me salsasås & ris.. oxå skitgott.. Så nu ligger vi alla här i soffan & jäser :)
 Har handlat hem lite saker inför morgondagen oxå.. cider (alkoholfri) glass ,chokladfingrar, grädde, banan, grädde, & lite mer.. ska göra världens fetaste & goaste efterätt :) marängswiss fast typ bananasplitt, desto mer grädde desto goare :)
Sen ska vi äta kyckligfile & potatis gratäng. sen har vi ostbågar & godis & massa annat.. FY FAN haha kommer nog rulla in år 2008!! :)
Men ska försöka röra mig lite mer.. de ska bli mitt nyårslöfte :) & Sen att jag måste börja hitta på mer roliga saker.. sen ska jag nog klippa mina kreditkort!  DE SKULLE JU VA JÄVLIGT BRA :)
Ska då knäppa massa kort imorrn.. fast det blir ju bara en lugn myskväll.. Ska se om Tilde går att väcka strax före 12 så vi får se lite PANG PANG.. jaja nu ska jag nyårs städa lite tror jag.. ADIOS!!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hey miss karlsson :)

2007-12-30 @ 20:34:28
URL: http://ssandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0